niedziela, 18 października 2015

Poznajmy się 2

Hejcia,
nazywam się Magda.
Jak już zauważyliście będę prowadzić tego bloga książkowego z moją przyjaciółką Julką.
Osoby które mnie nie znają twierdzą, że jestem grzeczna cicha i nieśmiała, pff bardziej pomylić się nie da haha.
Może teraz po krótkim wstępie opowiem coś o sobie interesuje się muzyką (uwielbiam Eda Sheerana i Shawna Mendesa), fotografią, architekturą no i oczywiście wszystkim co jest związane z książkami. Jestem typowym molem książkowym.
Moim ulubionym gatunkiem literackim są książki fantasy oraz książki postapokaliptyczne, ale uwielbiam gustować w różnych romansach (można uznać, że Julka mnie przekonała do tego gatunku).
To chyba na tyle z informacji o mnie - chcemy zostać z Julką dosyć anonimowe.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego założyłam bloga z przyjaciółką? Szczerze mówiąc zrobiłyśmy to z nudów, często czytamy takie blogi i już od dłuższego czasu zastanawiałyśmy się "a co by było gdyby tak założyć bloga?". Aż dzisiaj w końcu stwierdziłyśmy, że nie ma sensu dalej myśleć nad tym czy założyć bloga czy nie tylko przeszłyśmy do czynów.
Długo bawiłyśmy się z zakładaniem i wyglądem, ale w końcu nam się udało i oto jesteśmy.
Mam nadzieję, że przyjmiecie nas ciepło :) ~Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz