niedziela, 18 października 2015

Poznajmy się

Hej,
Jestem Julka.
Może już zauważyliście, albo i nie, ale będziemy tego bloga prowadzić razem z moją przyjaciółką Magdą.
Mój post jest dopiero pierwszą częścią. W tej części postaram się wam trochę powiedzieć o sobie, o czym ja chciałabym pisać i co jest dla mnie ważne.
Więc może po kolei.
Osoby które mnie nie znają, mówię o prawdziwej mnie a nie tym kogo oni widzą, powiedziałyby, że jestem małomówna i zamknięta w sobie. Tak na prawdę do powiedzenia mam zawsze dużo a czasami trajkocze jak katarynka. Po prostu wole nie wdawać się w dyskusje z osobami, które udowadniają swoje racje tym, że potrafią głośniej mówić.
Szczerze, to boje się też odrzucenia, po części dlatego ten blog jest anonimowy- żeby nikt stąd nie mógł się przedostać do naszego prawdziwego życia i nas zranić.
Jeśli, więc dotrwałeś do tego momentu i nie podoba Ci się to co czytasz, zamknij stronę, zapomnij, wymarz z pamięci.
Jeśli, jednak zdecydowałeś się zostać  pewnie jesteś zainteresowany o czym będziemy pisać. O książkach oczywiście!
Zakładam, że recenzje będą pojawiać się podwójnie. Już wyjaśniam o co chodzi. Zazwyczaj kiedy szukasz recenzji książki wpisujesz "recenzja..." i odtwarzasz wszystkie karty gogle, a po przeczytaniu systematycznie je wyłączasz. U nas znajdziesz dwie recenzje tej samej książki, ale innych osób, o innych gustach.
Osobiście, chciałabym aby osoby, które to czytają zostały tu na dłużej. Jeśli Ci się spodobało-skomentuj. Miło byłoby usłyszeć jakieś pochlebne słowa, a po kilku miesiącach wiedzieć, że ta osoba dalej jest zainteresowana tym co piszesz.
Na razie to tyle.
~Julka

A gdybyś chciał się jakoś inaczej skontaktować, może masz jakiś problem lub chcesz po prostu napisać tu masz email (uwielbiam rozwiązywać cudze problemy, szkoda że ze swoimi tak dobrze mi nie idzie):
czytajace.chochliki@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz